Geachte mevrouw/heer,
Ik ben de eigenaar van de het nummer 0496 572529. Na het faillissement van BelGaN werd het abonnement, betaald door werkgever, stopgezet en kaart over gezet naar Pre-Paid kaart. Deze werd geactiveerd in de Orange shop in Oudenaarde en onmiddellijk gevolgd door overzetting naar abonnement.
Reeds 3 keer bezocht ik de Orangeshop in Oudenaarde waaronder vandaag 20/08/2024. Dit nadat bovenvermelde abonnementsaanvraag reeds meer dan 10 dagen geleden werd aangevraagd. Daar vertelde men mij dat zij niets konden doen.
Ik stel dus vast dat deze diensten tot op heden nog niet geactiveerd zijn.
Deze vertraging heeft geleid tot noodzaak tot bijstorting van een pre-paid bedrag van 15 Euro
Daarom verzoek ik onverwijld en uiterlijk binnen de 2 dagen de betrokken diensten te activeren. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van 15 euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Rob Willems