Sinds 10 april 2018 hebben we reeds abonnementen voor ons, en de kinderen dan aansluitend van Bumba- naar Plopsa-FunCard:Oorzaak van de klacht?Sinds het aanschaffen van onze abonnementen in 2018 hebben we telkens jaar na jaar deze verlengd online. Voorgaande jaren werd dit online door middel van directe betaling verlengd, de eerstvolgende dag dat je heb park bezocht telde als startdatum van het nieuwe verlengde abonnement. Dit jaar in juli hetzelfde gedaan en het abonnement van mijn vrouw en mezelf online verlengd op 07/06/2021.Dat van de kinderen online verlengd op 29/06/2021.Op 30/06/2021 brachten we een eerste bezoek met ons vernieuwde abonnementen in Plopsaland De Panne.Later opgemerkt dat er 2 verschillende datums voor onze abonnementen waren, namelijk: Mijn vrouw en mezelf: geldig tot 07/06/2022Kids: geldig tot 29/06/2022We hebben dit pas opgemerkt ons volgende bezoek, en naar de informatiebalie geweest. Daar vertelden ze ons dat ze hier niets konden aan doen. En dat de algemene voorwaarden voor 2021 gewijzigd waren.Tijdens mijn online aankoop heb ik geen enkele keer een DUIDELIJKE indicator gezien dat de algemene voorwaarden gewijzigd zijn buiten voorgaande jaren. Zeker niet betreffende online verlengingen van abonnementen en gewijzigde startdatums.Persoonlijk vind ik dit niet kunnen dat trouwe abonnees afgestraft worden omdat we online aankopen van abonnementen op VOORHAND regelen i.p.v. uw personeel extra werk te bezorgen op de reeds al overvolle wachtrijen aan de tickets 's morgens.Als de algemene voorwaarden op DIT BELANGRIJKE punt ten NADELE van de abonnees werden gewijzigd had ik dit graag in KOEIEN VAN LETTERS GELEZEN in plaats van in het geniep waar er ongetwijfeld wel enkele duizenden hetzelfde gaan voorhebben dan wij dit jaar. Niet iedereen zal het door hebben, of de moeite doen om jullie te contacteren.Conclusie: online aankopen afstraffen op deze manier is not done.Wat verwachten wij om dit op te lossen?Een rechtzetting van onze 4 abonnementen met als einddatum 30/06/2022, analoog naar voorgaande jaren op basis van de eerste bezoekdag met vernieuwde abonnement. Ik beschouw dit gebrekkige communiceren als een fout van uwer zijde.Indien er nog toekomstige algemene voorwaarden wijzigen dit DUIDELIJK communiceren, geen kleine lettertjes gedoe.Ik had reeds een online klachtenformulier ingevuld, en nog niets terug ontvangen.Nu 10 dagen later na het 2de klachtenformulier opnieuw niets ontvangen..Ongetwijfeld dat er nog veel abonnees dit voorhebben dit jaar..