Terug

Abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: PARSHIP

19/04/2024

Beste,Er is op 22/03 door Parship 394,80 euro afgehaald van mijn Mastercard.Ik ben al meer dan 5j geen lid meer van Parship.Ondertussen heb ik ook een andere Mastercard en weet niet hoe ze geld in mindering hiervan kunnen brengen.Ik heb nooit iets aangevinkt om een abonnement aan te gaan.Ik kreeg wel e-mails maar ging daar niet op in.Nu vandaag heb ik ze geopend omdat ik het bedrag op mijn Mastercard zag.Via iPhone is er ook steeds een bevestiging nodig om een betaling te doen met mijn Mastercard.

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: T. P.

23/04/2024

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bemiddeling.Daar de klacht openbaar is en wij ons moeten houden aan de geldende privacy regels, heb ik de klacht beantwoord in een persoonlijk bericht aan het bij Parship bekende e-mail adres.Met vriendelijke groet,Parship WebcareMet vriendelijke groeten,Ellen GraafUw Parship klantenservice © 2001-2024 PE Digital GmbH - Made with ❤ in HamburgManaging Directors: Marc Schachtel, Herbert Murschenhofer, Claudio di VincenzoPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000683:00501---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform