Terug

ABONNEMENT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: Basic-Fit

04/12/2023

Beste, mijn zoon Luca Nicaise is beginnen trainen bij basic fit op 04/03/2023 en er werd hem gezegd dat dit op elk moment kon worden stopgezet. Op 13/06/2023 is hij de laatste keer geweest en men had hem dus gezegd dat het abonnement op elk moment kon stopgezet worden. Hij heeft het dan ook effectief stopgezet en nu vragen ze hem een bedrag van 294.40 €. Hij HEEFT niets getekend en er werd hem ook foute info meegegeven. Graag jullie feedback asap. Alvast bedankt,

Berichten (4)

Basic-Fit

Naar: F. M.

04/12/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11634280 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: F. M.

04/12/2023

Hi ,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Om te bekijken wat er in deze situatie heb ik wat meer informatie nodig van jouw zoon. Zou je ons een privé bericht willen sturen met referentie 11634280, zijn volledige naam, geboortedatum en emailadres. Dan helpen wij jou graag verder.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,LeandroCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R602X71j:ref

F. M.

Naar: Basic-Fit

05/12/2023

BESTE Leandro, wat is uw privémail ?thx

Basic-Fit

Naar: F. M.

05/12/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11639135 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform