Terug

abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: Scarlet

01/12/2023

Beste, Vorige maand ben ik overgeschakeld van Orange naar Scarlet en van in het begin waren er problemen. Het begon al met de overdracht, mijn abonnement bij Orange werd stopgezet door Scarlet op de dag (31/10/23) dat de technieker de Scarlet apparatuur is komen installeren maar ik had mijn Scarlet SIM kaart nog niet ontvangen. Op vrijdag 3/10/23 had ik deze nog steeds niet ontvangen (deze zou via de post komen) en was ik dus nog steeds telefonisch niet bereikbaar en kon ik zelf ook niet telefoneren. Ik ben dan zelf naar een Scarlet winkel gegaan om daar een nieuwe simkaart te gaan halen en is de kaart geactiveerd via de chat op Facebook. De sim kaart die via de post zou komen heb ik overigens nooit ontvangen. Dit is mijn eigenlijke klacht, het voorgaande is echter wel een onderdeel van mijn ergernis en frustratie inzake Scarlet. Op 21/11/23 kreeg ik een sms van Scarlet dat mijn datavolume (6MB inbegrepen bij mijn abonnement) was opgebruikt, en dat ik vanaf dan zou gefactureerd worden per MB tot het einde van de maand. Ik heb toen geprobeerd om mijn abonnement aan te passen (van 6GB naar 13GB) via de Scarlet site en app maar dit bleek niet te lukken omdat de myscarlet app niet werkt ( gemeld aan Scarlet maar tot op vandaag, 01/12/23, werkt deze nog steeds niet). OP 22/11/23 om 12.55 uur kreeg ik een sms dat ik 10€ bovenop mijn maandelijks abonnement had verbruikt, Ik heb dit toen aangekaart via de Facebook chat om 14u12 (, diezelfde dag kreeg ik een bericht terug dat mijn abonnement zou aangepast worden en dat ik een mail zou ontvangen wanneer dit gebeurd zou zijn. Die mail heb ik niet ontvangen. Diezelfde dag 22/11/23 om 21.15 uur kreeg ik een sms dat ik 25€ bovenop mijn abonnement verbruikt had, op zaterdag 25/11/23 om 15.52 uur een sms dat ik 48€ bovenop mijn verbruikt had, zondag 26/11/23 een sms dat ik 50€ bovenop verbruikt had en tenslotte op maandag 27/11/23 om 13.22 dat ik 60€ bovenop verbruikt had en dat mijn mobiele internet onderbroken zou worden om de kosten binnen te perken te houden. Ik heb diezelfde dag hieromtrent met Scarlet gebeld en toen bleek dat dit binnen de 2 minuten opgelost was en dat mijn abonnement van Cherry naar Hot was veranderd. Maar ondertussen hebben ze me wel 60€ extra aangerekend terwijl dit helemaal niet nodig was. Dit heb ik ook gemeld aan de dame aan de telefoon maar die moest haar leidinggevende contacteren om te informeren wat er met die 60€ moest gebeuren en dat ik later op de dag gecontacteerd zou worden in verband met die 60€. Dit is niet gebeurd, niemand van Scarlet heeft me gecontacteerd.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: Y. G.

04/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01929305-72 met als Scarlet referentie 608167827 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat het ons spijt dat uw aanvraag voor extra data s niet meteen werd behandeld.Zoals telefonisch afgesproken gaan wij de data s buiten bundel crediteren vanaf het moment dat de factuur zichtbaar is.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform