Terug

abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Scarlet

14/11/2023

BESTE ,Heb sinds jaren abonnement 13659784 internet ,mobile + TV e-m0474343807 034371918Heb op 10/11/2023 mobile voor mijn echtgenote nieuw abonnement met behoud van nummer op pay and go kaart 0474070985 heb bevestiging via e-mail gekregen nr 13659784 op 10/11/2023 men gingnieuwe sim kaart opsturen ging 2 a 3 dagen duren tot op heden niets ontvangen ,kan geen contact via 022752727 of 08008400 erkenen mijn telefoon of e-mail GRAAG SNELLE OPLOSSINIG DANK U Jacques Brys

Berichten (1)

Scarlet

Naar: J. B.

16/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01917122-14 met als Scarlet referentie 13659784 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat de simkaart op datum van 14/11/2023 verstuurd is.Alsook merk ik dat alles actief is voor het nummer0472070985.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform