Terug

Abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: PLOPSALAND

01/05/2018

Beste,Eind december heb ik voor mij en mijn kleinkinderen een abonnement gekocht, dit doe ik al jaren.Zij konden het abonnement niet onmiddellijk geven.Ze wilden het ook niet opsturen.Maandag 30 april heb ik gebeld met de mededeling dat ik gebeld omdat ik op 1 mei naar het Boudewijnpark ging en met mijn abonnement ga ik daar heel goedkoop binnen. Ze gingen mij maandag dan een bewijs doormailen dat ik een abonnement heb, dat is niet gebeurd, 1 mei om 9u heb ik terug gebeld en toen zeiden ze stuur een mail en we gaan er een terugsturen met een bewijs of kom er om naar hier maar ik woon wel tegen Gent. Ze hebben niets van zich laten horen, is dit normaal..Vriendelijke groetenRaman Marleen

Berichten (1)

PLOPSALAND

Naar: A. C.

02/05/2018

Geachte heer/mevrouwWij hebben tot op heden geen mail mogen ontvangen van mevrouw Raman. Zou het mogelijk zijn haar te vragen om ons nogmaals haar mail door te sturen?Met vriendelijke groetenWim WautersParkmanager Plopsaland De Pannecustomerservice.pdp@plopsa.bePhone: 32 58 42 02 02Plopsa GroupDe Pannelaan 688660 De Panne Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform