Op 2/08 abonneer ik mij op Humo (papier en digitaal) voor 1 jaar, voor de prijs van 2,75 Euro per week in combinatie met een gratis Philips Airfryer twv ongeveer 80 Euro. Diezelfde dag nog krijg ik een bevestigingsmail met alle gegevens en mijn abonnementsnummer. Op 6/08 gaat de eerste schijf van 11,92 Euro van mijn rekening. Op 13/08 krijg ik mijn papieren versie thuis toegestuurd. De week daarop echter niet en wanneer ik mijn abonnementsnummer probeer te koppelen aan hun digitaal platform krijg ik foutmeldingen. Op 21/08 bel ik hun klantendienst om dit te laten nakijken. De agent van dienst meldde dat het abonnement blijkbaar was stop gezet. Toen ik aangaf dat dit niet werd stopgezet van mijn kant, en dat ik ook geen bevestigingsmail had gekregen van hun kant zei hij dat hij dit zou laten nakijken en er voor zorgen dat ik eerstdaags toch nog mijn papieren versie van de week zou toegestuurd krijgen. Een week later, zelfde scenario: geen papieren versie van de week ervoor, noch van de huidige week, noch optie om te koppelen aan hun digitaal platvorm en al zeker geen spoor van de Airfryer. Met de moed der wanhoop nam ik vandaag dan maar opnieuw contact op met hun klantendienst. Opnieuw alles doorgegeven en opnieuw kreeg ik de melding dat mijn abonnement was stop gezet en dat de eerste schijf ondertussen was terug gestort op mijn rekening op 14/08, hetgeen na nazicht correct was. Hij meldde dat mijn abonnement was stop gezet omdat de aktie met de gratis Airfryer enkel geldig was tot eind juli en dat ik enkel door een fout in hun systeem dit abonnement kon vastleggen. Aangezien ik mij niet verantwoordelijk acht voor problemen met hun systeem, en het abonnement wel degelijk bekrachtigd werd, verwachtte ik wel een vorm van tegemoetkoming. Na overleg met zijn meerdere konden ze mij een bijkomende korting van rond 11 Euro geven op de 46% die ik al had. Gezien het feit dat ze niet eens moeite deden om mij te contacteren n in te lichten, en ook omdat de waarde van de Airfryer rond de 80 Euro ligt, vond ik dit aanbod toch mager. Graag uw advies.
Vr. gr.
Steven.