Terug

Abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Testaankoop

10/02/2025

Vanmorgen om 09.26 heb ik gebeld met uw dienst abonnementen om te melden dat uw laatste aanrekening veel te hoog was nl. € 19,68 i.p.v. € 8,85 zoals gebruikelijk, zonder mij hiervan in kennis te hebben gebracht. Uw medewerkster heeft mij in het opgenomen gesprek verweten van "dom" te zijn en dat dit gecommuniceerd werd. Ze zei o.a. dat ik reeds van 1995 lid ben (dit is ondertussen 30 jaar dus) en de daarbij horende korting moet door mij telkens aangevraagd worden. Dit heb ik bij mijn weten nog nooit gedaan. Ik zou het op prijs stellen dat u haar hier over aanspreekt en indien mijn abonnementskost prijs inderdaad niet kan teruggebracht worden op de oorspronkelijke €8,85 (met terugwerkende kracht) dan mag u mij definitief als lid schrappen. Ik had nooit gedacht dat ik dit mailtje naar TA i.v.m TA zou moeten schrijven.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: R. D.

10/02/2025

Mijnheer De Vos, Hartelijk dank voor je bericht. We hebben de verantwoordelijke van onze afdeling gevraagd om het telefoongesprek te beluisteren en laten je dossier nakijken. Een commerciële tegemoetkoming wordt altijd bepaald op basis van het abonnement dat je bij ons hebt. We kunnen echter nooit kortingen toekennen met terugwerkende kracht. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: R. D.

21/02/2025

Geachte heer, Wij hebben het gesprek van 10/02 laten beluisteren door de verantwoordelijke van de abonnementendienst. Uit deze analyse hebben wij geen onregelmatigheden of ongepast taalgebruik kunnen vaststellen. Bij nazicht van uw abonnement zien we dat er voor uw abonnement Testaankoop + Budget Recht inderdaad een korting van 50% werd toegepast voor een periode van 12 maanden. Hierdoor betaalde u van februari 2024 tot en met januari 2025 maandelijks €8,85 in plaats van het normale tarief van €19,68. Zoals onze collega aangaf, wordt een korting altijd bepaald op basis van uw dossier. Daarnaast kunnen kortingen niet met terugwerkende kracht worden toegekend. We betreuren het dat u dit zo heeft ervaren. Zoals aangeboden, kunnen wij u dezelfde korting opnieuw toekennen vanaf maart 2025, voor een periode van 12 maanden. Aarzel niet om ons te laten weten of u hierin geïnteresseerd bent. U kunt dit per kerende mail bevestigen door te antwoorden op de e-mail verstuurd op 10 februari met dossiernummer 12057221, of ons telefonisch contacteren op 025423200. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, en op vrijdag tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform