Terug

Abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

R. B.

Naar: Testaankoop

06/07/2025

Beste, Ik heb reeds op 22/02/2025 een aangetekend schrijven gedaan om mijn abonnement stop te zetten. Dit is tot nu toe nog steeds niet gelukt. Ik heb vorige week gebeld met de consument daar weten ze van niets.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. B.

07/07/2025

Beste abonnee, De stopzetting van je abonnement werd op 03/07 behandeld door onze abonnementendienst. Het abonnement wordt stopgezet met ingang van 1 augustus 2025. Omdat er iets fout liep bij de verwerking van je aangetekend schrijven van 27 februari 2025, werd de stopzetting inderdaad niet tijdig uitgevoerd. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We hebben onze boekhouding inmiddels gevraagd om alle betalingsuitnodigingen vanaf april tot op heden te annuleren. Je ontving hierover vandaag ook een e-mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die e-mail van onze abonnementendienst, of neem contact met ons op via het nummer 025423200 als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform