Beste, op 1 september 2021 heb ik telefonisch contact genomen met de diensten van telenet met de bedoeling wat meer informatie te krijgen omtrent de uitbreiding van ons abonnement met twee gsm toestellen. Ik kreeg volgende informatie: De uitbreiding van ons abonnement WIGO Home S met 2 GSM toestellen zou op 86,00 euro komen waarbij de eerste 3 maanden een korting van 21,00 euro zou aangerekend worden. In deze prijs was alles inbegrepen van ons vorig abonnement + 2 gsm en data abonnement. Daar wij dit interessant vonden waren wij akkoord om op dit abonnement in te tekenen. Hierop ontvangen wij een 6-tal mails waaruit blijkt dat het hier ging om een abonnement One for 2 twv 86,00 euro + 18,58 euro voor digitale TV. De HD TV blijkt NIET zoals tijdens ons eerder gesprek in de prijs van 86,00 euro inbegrepen zodat wij besluiten om NIET in te gaan op het nieuwe voorstel en alles bij het oude te laten. Wij nemen hiervoor op 03/09/2021 telefonisch contact op met Telenet met het verzoek het bij ons oude abonnement te houden. Men zou hiervoor het nodige doen. Op 06/09/2021 ontvangen wij per post één sim- en datakaart. Wij zenden dit alles terug met de uitleg dat wij geen nieuw abonnement wensen gezien de onjuiste informatie. Een paar dagen later ontvangen wij nog een tweede simkaart welke wij ook terugzenden. Op 15/09/2021 ontvangen wij via digitale weg de digitale factuur in kwestie tbv 88.53 euro dit in tegenstelling met ons vorige afrekeningen waar wij ongeveer 74,00 euro betaalden. Ons WIGO Home S abonnement blijkt ineens 10,00 euro duurder geworden en wordt er geen rekening meer gehouden met onze vroegere voordelen (combinatievoordeel twv 31,55 euro).Op 16/09/21 terug telefonisch contact genomen met Telenet. Door onze interesse om een nieuw abonnement te willen aangaan, verliezen wij blijkbaar het voorrecht om van deze korting verder te genieten???? Tevens dienen wij op de factuur vast te stellen dat wij al 5,5483 euro dienen te betalen voor het verbruik van 01 tem 02/09/21 zonder dat wij enig document ondertekend hadden voor een abonnementswijziging????? Dit bedrag zouden wij in ieder geval dienen te betalen volgens onze gesprekpartner bij Telenet?????Verder blijkt dat ons vast toestel niet meer aan dezelfde voorwaarden als voordien kan gebruikt worden. Vroeger konden wij tijdens dal en piekuren gratis bellen dankzij Optie Anytime. Dit zou nu nog enkel mogelijk zijn tijdens de daluren????Nu geeft dit alles de indruk dat door het geven van informatie ,welke achteraf verkeerd blijkt te zijn, dat mensen overstappen naar een ogenschijnlijk beter abonnement maar nadien terug wensen terug te vallen op hun oude abonnement dit dan niet meer kan. Blijkbaar wil men bij Telenet af van die ietwat voordelige abonnementen en zijn alle manieren goed om mensen laten over te stappen. Ons abonnement zou deels terug aangepast worden maar wij vragen dat wij alle voordelen van ons Wigo Home S abonnement terug krijgen gezien wij nooit echt overgestapt zijn naar een nieuw abonnement.Met vriendelijke groeten,Paul Van der dood ( Klantennummer 653068260 Sonja Baert mijn echtgenote).