Terug

Abonnement werkt maar half

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. B.

Naar: BASE

21/11/2023

Beste,Begin september deed ik de overstap van proximus naar Base voor mijn gsm abonnement, BASE 15 met gsmnummer behoud. De eerste problemen staken al vlug de kop op, ik kon niet bellen of gebeld worden, bepaalde smsen komen niet toe en sommige smsen kan ik niet beantwoorden. Ik heb geen mobiel internet buitenshuis en kan geen codes ontvangen om op het netwerk van mijn werk mij aan te melden.Ik heb reeds 20 X gebeld naar Base klantendienst om telkens hetzelfde te horen, wij moeten dit doorgeven aan de technische dienst, wij kunnen niets voor jou doen. Maar de technische dienst laat niets van zich horen en lost het probleem niet op. Ik moet wachten.... Ik wacht reeds 3 maanden...Ik ben dus genoodzaakt om een abonnement te nemen bij een andere provider, proximus heeft reeds 4 weken geleden aanvraag gedaan bij Base om de overstap te regelen, maar dat doen ze ook niet. Ik wordt gegijzeld door Base, facturen komen wel toe... met aandrang te betalen of 10 euro bij de volgende afrekening.De Base app werkt ook niet, melding, oeps er gaat iets verkeerd.Ik zit met mijn handen in het haar en heb stress omdat dit niet opgelost geraakt.Het abonnement willen of kunnen ze niet stopzetten.Ik vraag met aandrang een oplossing voor dit probleem en wil zo snel als mogelijk naar een andere provider.Ze hebben beloofd om de facturen te crediteren, maar ook dat lukt ook niet. Ik betaal voorlopig geen enkele factuur meer.

Berichten (2)

BASE

Naar: V. B.

27/11/2023

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

V. B.

Naar: BASE

27/11/2023

Wanneer wordt mijn gsm-nummer overgedragen naar Proximus?Ik wil aub geen nieuw gsm-nummer.Nu blijkt dat mijn nr 0473337815 is stopgezet.Kan dit nagezien worden?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform