Terug

Abonnement uit het niets 39,40 euro duurder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. W.

Naar: Proximus

15/02/2025

Geachte mevrouw/heer, 02/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 116.98. Dat moet echter een vergissing zijn, de maand ervoor kosste mijn zelfde abbonnement namelijk 77,58 euro. Deze 39.40 euro staat ook op mijn oude adres geregistreerd en heb meermaals gebeld met uw klantendienst maar zij kunnen er zelf niet aan uit? Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 77,58, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. W.

17/02/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-15-10.30.43.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016287573]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform