Terug

Abonnement Testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Testaankoop

05/02/2025

Op 06/01/2025 kreeg ik een bestigingsmail dat jullie mijn mail via het contactformulier goed hadden ontvangen. Hierin stond de annulatie van mijn abonnement. Toch gaat er op 05/02/2025 opnieuw lidgeld van mijn rekening. Ondertussen hang ik al 35 min aan de lijn in wacht om uw diensten te contacteren. Dit kan wel tellen voor een bedrijf als testaankoop!!!!!! Een totaal niet tevreden klant.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. V.

05/02/2025

Mijnheer Vanderhaeghe, Sorry voor de lange wachttijden! We begrijpen dat dit vervelend is en dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Door enkele technische aanpassingen liep de verwerking van alle verzoeken, zowel aan de telefoon als per mail, vertraging op, en dat had niet mogen gebeuren. Je dossier/vraag werd op 05/02 behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Bij nazicht stellen we vast dat je abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/03/2025. De terugstorting van de abonnementsbijdrage voor de maand februari werd vandaag ook doorgegeven aan de boekhouding. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met het dossiernummer 12026020) of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform