Mijnheer Vanderhaeghe,
Sorry voor de lange wachttijden! We begrijpen dat dit vervelend is en dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Door enkele technische aanpassingen liep de verwerking van alle verzoeken, zowel aan de telefoon als per mail, vertraging op, en dat had niet mogen gebeuren.
Je dossier/vraag werd op 05/02 behandeld door onze abonnementendienst.
Je ontving hierover een mail ter bevestiging.
Bij nazicht stellen we vast dat je abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/03/2025.
De terugstorting van de abonnementsbijdrage voor de maand februari werd vandaag ook doorgegeven aan de boekhouding.
Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met het dossiernummer 12026020) of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.