Terug

Abonnement Testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: Testaankoop

12/04/2025

Hallo, Ik heb mij 9 april (3 dagen geleden) geabonneerd op jullie diensten. Ik heb mij bedacht. Hierbij verzoek ik om mijn abonnement te annuleren of per direct te beëindigen. Alle pogingen om een afschrijving te doen van mijn rekening wordt permanent geblokkeerd. Ik neem een kopie van dit bericht en stuur het direct op naar de Vlaamse consumenten ombudsdienst. (zie bijlage) Ik ben Testaankoop niets verschuldigd.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: P. W.

22/04/2025

Beste abonnee, Hartelijk dank voor de tijd die je met ons hebt doorgebracht als abonnee. We waarderen je betrokkenheid in onze diensten. We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het proefabonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/05/2025. De bijdrage van € 2 voor de proefperiode april mei werd aangeboden werd op 16 april via domiciliëring. We doen het nodige om deze domiciliëring te blokkeren en de betaalde abonnementsbijdrage terug te storten. (De bijdrage van €2 werd op 16 april aangeboden aan de bank.) Daar onze adressenlijst steeds op voorhand opgesteld wordt, is het mogelijk dat het tijdschrift nog verstuurd wordt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren via het nummer 025423200, mocht je hierover nog vragen hebben. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform