Terug

abonnement Test Aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: Testaankoop

23/04/2025

Ik heb tot op heden na 3 maanden nog steeds geen mail ontvangen om mijn welkomscadeau te kiezen. Als ik mij inlog zie ik ook nergens niet hoe ik dit moet doen, sorry maar dit is toch wel beetje bedrog. En ik heb maar van 1 maand kunnen genieten van de 2,00 euro per maand, ineens gaat er al van de 2de maand 12.33 euro af voor het abonnement. Graag zo snel mogelijk een reactie aub!!!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: N. A.

24/04/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Bij nazicht stellen we vast dat je hiervoor al een account hebt geregistreerd op het platform giftin.be en dat de 80 punten, waarmee je het geschenk kan bestellen, op 13/02/2025 werden geactiveerd. Omdat we geen toegang hebben tot de database van onze partner, kunnen wij niet zien welk geschenk je hebt gekozen noch de levering ervan voor je nakijken. Twijfel niet om de klantendienst hierover te contacteren op het nummer 078251005 of stuur een mailtje naar het adres contact@giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Een inschrijving op 22 januari heeft als eerste 2 maanden, de maanden januari en februari. Deze waren zoals tevens vermeld aan slechts €2. Vanaf de derde maand, zijnde maart, is de maandelijkse abonnementsbijdrage 12,33€. Je geniet nog van die korting van 50% tot en met december 2025. We hopen je hiermee te hebben geïnformeerd. Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen op het nummer 025423200. Met vriendelijke groet Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform