Terug

Abonnement Test Aankoop Invest

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Testaankoop

07/05/2015

Op 14 april kreeg ik een telefoontje van een test aankoop medewerkster waarin mij wat uitleg werd gegeven over het tijdschrift Test Aankoop Invest.Er werd mij op het einde van het gesprek gevraagd of deze medewerker mij een exemplaar van Invest mocht opsturen, dat ik dit eens kon lezen en dat deze medewerker mij later zou contacteren om het eens over een eventuele screening te hebben van mijn financiele gegevens.Ik stemde toe dat dit tijdschrift mij werd toegezonden.Op 24 april (datum brief 21 april) ontvang ik van Test Aankoop een brief waarin dat ik tijdens het telefoongesprek van 14 april toestemde met een kennismakingsaanbod.En waarin duidelijk werd gemaakt dat ik slechts 13,75€ moest betalen voor Test Aankoop Invest en dat dit bedrag automtisch van mijn rekening zouden worden afgehouden.Dit was HELEMAAL niet de bedoeling:- Er werd tijdens het gesprek van 14 april niet gesproken over een abonnement, over over een bedrag dat dit zou kosten- Er werd mij zeker niet gevraagd of ik overeenstemde met een dergelijke overeenkomst- In de brief die ik ontving op 24 april staat dat indien ik het abonnement wil opzeggen dit kan 8 werkdagen voor het einde van de maandDaarom heb ik dan (ik denk 28 of 29 april) telefonisch contact opgenoemen met de dienst abonnementen om dit uit te klaren.Ik kreeg toen een behulzame medewerkster aan de telefoon die er absoluut geen probleem van maakte om het abonnement onmiddelijk te annuleren.Ik dacht, ok, geen probleem, dit was een administratief foutje, verder geen aandacht aan besteed ...Tot ik deze week mijn rekeninguitstreksels bekijken vasstel dat die 13,75€ toch van mijn rekening werden afgehouden.Daarop heb ik opnieuw contact opgenomen met de dienst abonnementen van Test Aankoop.Daar kreeg ik te horen dat dit normaal was.Dat ik mijn abonnement had moeten opzeggen 8 werkdagen voor het einde van de maand.Ik verklaarde nogmaals dat ik helemaal niet had toegestemd met een abonnement op dit tijdschrift.Bovendien kon ik zowieso nooit tijdig reageren aangezien ik deze brief slecht op 24 april in de bus kreeg.Daarop kreeg ik te horen dat het gesprek van 14 april werd opgenomen en dat er hiervoor bewijzen waren en dat het onmogelijk was om die 13.75€ terug te betalen.Dit vind ik onaanvaardbaar voor een organisatie die opkomt voor de rechten van de consument.

Berichten (5)

Testaankoop

Naar: B. D.

07/05/2015

Mevrouw, MijnheerWij hebben uw email goed ontvangen.Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden Weet dat u ons ook telefonisch kan bereiken. Via volgende link kan ualle contactgegevens van onze permanenties terugvindenhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htmhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htm Door ons per telefoon te contacteren kunnen wij niet alleen uw vraagonmiddellijk beantwoorden maar kunnen wij ons antwoord beter afstemmenop uw specifieke individuele noden. Indien u reeds een mail stuurdezouden wij het op prijs stellen indien u dit aan onze operator zoumelden.Met vriendelijke groetenDienst Individuele Hulpverlening van TEST AANKOOP

B. D.

Naar: Testaankoop

12/05/2015

Beste, Ik heb gemerkt op mijn account dat het abonnement voor Test-Aankoop Invest nog steeds actief staat hoewel de mevrouw van de abonnementsdienst dit op 29 april heeft geanulleerd.Ik verwacht dus nog altijd een bevestiging dat dit abonnement werd stop gezet en volgende maand zeker niet meer van mijn rekening gaat.Ik wacht ook nog steeds op mijn bewijs waarin u aantoont aan de hand van het opgenomen telefoongesprek dat ik zou hebben toegezegd om dit abonnement te nemen.Ik hoop op een duidelijk antwoordMvg,Bart

Testaankoop

Naar: B. D.

12/05/2015

Mevrouw, MijnheerWij hebben uw email goed ontvangen.Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden Weet dat u ons ook telefonisch kan bereiken. Via volgende link kan ualle contactgegevens van onze permanenties terugvindenhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htmhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htm Door ons per telefoon te contacteren kunnen wij niet alleen uw vraagonmiddellijk beantwoorden maar kunnen wij ons antwoord beter afstemmenop uw specifieke individuele noden. Indien u reeds een mail stuurdezouden wij het op prijs stellen indien u dit aan onze operator zoumelden.Met vriendelijke groetenDienst Individuele Hulpverlening van TEST AANKOOP

B. D.

Naar: Testaankoop

19/05/2015

Beste Test-Aankoop,Ik kreeg vorige week een schriftelijke bevestiging dat mijn abonnement zal stop gezet worden vanaf 01/06/2015.Ik veronderstel dat ook hier opnieuw iets is fout gelopen.Indien ik momenteel via de koopwijzer iets probeer te bekijken moet ik mij identificeren als abonnee. Als ik dit doe via abonnementnummer en mijn familienaam zoals gevraagd, dan krijg ik de melding dat mijn abonnementnummer gekoppeld is aan een andere gebruiken (zie bijlage)Kan dit bekeken worden, ik veronderstel dat er nu iets teveel werd afgesloten? Bedoeling was enkel test-aankoop Invest zoals in vorige post uitvoerig beschreven...Bovendien ben ik ook nog steeds in blijde verwachting naar het resultaat van uw onderzoek naar het ongewenst aansmeren van dit abonnement en het crediteren van dit bedrag van mijn rekening...Hopend op een positieve medewerking,Bart

Testaankoop

Naar: B. D.

19/05/2015

Mevrouw, MijnheerWij hebben uw email goed ontvangen.Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden Weet dat u ons ook telefonisch kan bereiken. Via volgende link kan ualle contactgegevens van onze permanenties terugvindenhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htmhttpwww.test-aankoop.becontact-p138097.htm Door ons per telefoon te contacteren kunnen wij niet alleen uw vraagonmiddellijk beantwoorden maar kunnen wij ons antwoord beter afstemmenop uw specifieke individuele noden. Indien u reeds een mail stuurdezouden wij het op prijs stellen indien u dit aan onze operator zoumelden.Met vriendelijke groetenDienst Individuele Hulpverlening van TEST AANKOOP


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform