Op 14 april kreeg ik een telefoontje van een test aankoop medewerkster waarin mij wat uitleg werd gegeven over het tijdschrift Test Aankoop Invest.Er werd mij op het einde van het gesprek gevraagd of deze medewerker mij een exemplaar van Invest mocht opsturen, dat ik dit eens kon lezen en dat deze medewerker mij later zou contacteren om het eens over een eventuele screening te hebben van mijn financiele gegevens.Ik stemde toe dat dit tijdschrift mij werd toegezonden.Op 24 april (datum brief 21 april) ontvang ik van Test Aankoop een brief waarin dat ik tijdens het telefoongesprek van 14 april toestemde met een kennismakingsaanbod.En waarin duidelijk werd gemaakt dat ik slechts 13,75€ moest betalen voor Test Aankoop Invest en dat dit bedrag automtisch van mijn rekening zouden worden afgehouden.Dit was HELEMAAL niet de bedoeling:- Er werd tijdens het gesprek van 14 april niet gesproken over een abonnement, over over een bedrag dat dit zou kosten- Er werd mij zeker niet gevraagd of ik overeenstemde met een dergelijke overeenkomst- In de brief die ik ontving op 24 april staat dat indien ik het abonnement wil opzeggen dit kan 8 werkdagen voor het einde van de maandDaarom heb ik dan (ik denk 28 of 29 april) telefonisch contact opgenoemen met de dienst abonnementen om dit uit te klaren.Ik kreeg toen een behulzame medewerkster aan de telefoon die er absoluut geen probleem van maakte om het abonnement onmiddelijk te annuleren.Ik dacht, ok, geen probleem, dit was een administratief foutje, verder geen aandacht aan besteed ...Tot ik deze week mijn rekeninguitstreksels bekijken vasstel dat die 13,75€ toch van mijn rekening werden afgehouden.Daarop heb ik opnieuw contact opgenomen met de dienst abonnementen van Test Aankoop.Daar kreeg ik te horen dat dit normaal was.Dat ik mijn abonnement had moeten opzeggen 8 werkdagen voor het einde van de maand.Ik verklaarde nogmaals dat ik helemaal niet had toegestemd met een abonnement op dit tijdschrift.Bovendien kon ik zowieso nooit tijdig reageren aangezien ik deze brief slecht op 24 april in de bus kreeg.Daarop kreeg ik te horen dat het gesprek van 14 april werd opgenomen en dat er hiervoor bewijzen waren en dat het onmogelijk was om die 13.75€ terug te betalen.Dit vind ik onaanvaardbaar voor een organisatie die opkomt voor de rechten van de consument.