Beste,ik heb een abonnement bij HLN voor een periode van 3 jaar,start vanaf 25/04/2020.Graag wou ik deze opzeggen maar HLN vermeld dat mijn contract nog tot 17/02/2024 loopt.Dit is een jaar langer dan contractueel bepaald,ik contacteerde HLN hier meermaals voor per mail om mij duidelijkheid hierin te geven,echter kreeg ik niet het gewenste antwoord op vraag.Bij telefonisch contact met de klantendienst,werd ik in kennis gesteld dat in mijn aangevraagde vakantieperiode waarin ik geen krant kreeg het abonnement word verlengt en elke krant die ik melde niet te hebben ontvangen de maatregel ook van toepassing is.Ondanks de bovenstaande feiten heb ik mijn abonnement altijd betaald ondanks ik geen krant kreegIk vindt de regel nergens terug in hun policy,en stel mij de vraag of dit binnen wettelijk kader valt.Ik heb de bewijzen zwart om wit en heb deze doorgestuurd naar de consumentenombudsdienst.Deze hebben al tot 2x een brief gestuurd naar HLN maar zei antwoorden niet op de vraag,echter zegt de ombudsman dat zei niet meer kunnen doen dan aangetekend schrijven te sturen.Als de tegenpartij niet antwoord word het dossier afgesloten.Dan stel ik mij de vraag als zei niets kunnen doen,wat is het nut dan van deze dienst.Ik hoop echter langs jullie weg deze zaak te kunnen uitklaren.Met vriendelijke groeten.Dhr.Dalving Sven