Terug

Abonnement stopzetting zeer lastig en misleidend.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. K.

Naar: Testaankoop

20/08/2024

Geachte, Ik zette de betaling van testaankoop stop omdat ik op de site niet vond om het abonnement stop te zetten. Jullie misleiden mensen door te zeggen 2 euro voor 2 maand proefabonnement maar dan laten jullie het achteraf doorlopen met als info verder is het 12 euro voor de rest van het jaar. En dan verstopt staat er ergens na dat jaar 24 euro... het is al erg genoeg dat jullie na het proefabonnement geen toestemming vragen of het verder mag gaan. Maar ook nog na een jaar de prijs verdubbeld. En een aanmaning word gestuurd met een no reply mailadress. En als je het mailadress niet leest kan je uit de mail nergens afleiden dat het een no reply is en ook nergens hoe je moet antwoorden, er staat contacteer ons voor verdere informatie... Zo misleiden van mensen. En jullie staan dan in voor het verdedigen van consumenten. wat een oplichting. Ik had geantwoord op de no reply want nogmaals niet duidelijk dat het no reply is en dan krijg ik een betalings aanmaning voor een 2de maand niet betaald... ookal was de eerste betaling en aanmaning nog niet rond toch stoppen jullie het abonnement niet

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: N. K.

23/08/2024

Beste mevrouw Klimovich,Hierbij bevestigen we dat huw lidmaatschap werd stopgezet naar aanleiding van ons aangename gesprek op 21/08/2024. Deze stopzetting gaat in vanaf 01/09/2024.Bij het opstarten van het lidmaatschap op onze website kunt u alle informatie over de prijzen van het lidmaatschap alsook de manier waaro u uw lidmaatschap kan stoppen terugvinden in de algemene voorwaarden. Deze informatie wordt u na de inschrijving eens apart opgestuurd: wij vermelden deze zaken in uw welkomstbrief.Bij verder nazicht van uw dossier, kan ik u meedelen dat de bijdragen voor juli en augustus 2024 nog open staan in ons systeem voor een totaalbedrag van 47.90€. Dit bedrag mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE11 2100 8848 3048 met uw lidnummer 3995001-56 als referentie.Indien u hierover meer info wenst dan kan u contact opnemen met onze diensten op het nummer 02 542 32 00 en dit van maandag tot donderdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00, op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.Steeds tot uw dienst, De Klantendienst

N. K.

Naar: Testaankoop

23/08/2024

Wat een afzetters en oplichters, Bewijs dat ik op jullie mail heb geantwoord om het te stoppen na de eerste aanrekening en alsnog de 2de aanrekenen. Consumenten beschermen... grappig. En nog elke keer beledigen met mevrouw.

Testaankoop

Naar: N. K.

29/08/2024

Gachte Mevrouw Klimovich, We bevestigen dat het lidmaatschap wordt stopgezet met ingang op 01/09/2024.Jammer genoeg ontvingen wij geen aanvraag tot stopzetting van het lidmaatschap voor augustus 2024.Het bewijs werd gevraagd om na te gaan of de betalingen inderdaad moesten geschrapt worden. U zal natuurlijk wel begrijpen dat we dit zonder bewijs niet kunnen doen.Indien u verdere vragen zou hebben mag u contact opnemen met onze dienst op het nummer 02 342 32 00, zodat wij u verder kunnen helpen.Hoogachtend, De Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform