Terug

Abonnement stopgezet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

V. R.

Naar: Hello Fresh

14/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ik heb mijn abonnement stopgezet via mijn account maar ze blijven geld van mijn rekening houden en leveren box terwijl ik weiger.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: V. R.

15/08/2024

Beste Vanessa,Wat jammer om te horen dat jij ongewenst boxen blijft ontvangen en betalen. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is! Ik vermoed dat er dan toch iets is misgegaan met het opzeggen van jouw lidmaatschap. Ik kijk graag even met je mee om het ontvangen van de boxen direct stop te zetten! Echter heb ik daar wel gegevens voor nodig. Je kunt daarom contact opnemen via hellofresh.be/contact-us.Ik hoor graag van je!Groetjes,Maartje van HelloFresh

Bemiddeling door Testaankoop 16 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform