BesteOrange blijft maar facturen sturen. Op 7 december voor een bedrag rond 25 euro, nu weer voor 8 euro. Steeds met verwijzing naar de factuur van november en voor een periode waarin ik geen abonnement meer had. Gelieve een correcte afrekening te sturen, met daarin duidelijk het te betalen bedrag tot 22 oktober, de bedragen die ik te veel heb betaald en terugstorting van het te veel betaalde bedrag. Er wordt ook geen rekening gehouden met creditnota's en het computersysteem zit vol (bewuste?) fouten zodat medewerkers niet op de hoogte zijn van wat hun collega's doen. Het duurt 1 maand om een correctie van een factuur te krijgen en dan is het weer een vraag tot betaling.Vandaag weer 3 keer gebeld, 2 keer op wacht gezet en dan van de lijn gegooid. Derde keer betutteling door een werknemer die niet eens het dossier begreep en die ook de lijn heeft toegegooid. Deze vermelde echter wel dat eind december een nieuwe factuur op komst is. Non-communicatie is blijkbaar nu de strategie om ex-abonnees te ontmoedigen hun geld terug te krijgen en extra geld af te troggelen.Vriendelijke groetenGokhan