Terug

Abonnement stopgezet maar toch gefactureerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: Eleven Sports Networks NV

26/09/2020

BesteOp 15 augustus bestelde ik een Pro League maandpas bij Eleven Sports. Het bedrag werd op deze datum dan ook van mijn kredietkaart afgeschreven.Op 7 september 2020 annuleerde ik deze Pro League maandpas bij Eleven Sports volgens de stappen die op uw website worden omschreven.Echter moet ik vandaag vaststellen dat op diezelfde dag (7/9/'20) een tweede aanrekening is gebeurd op mijn kredietkaart. In mijn account merk ik bovendien dat mijn maandpas nog steeds geactiveerd is?Ik heb dit abonnement vervolgens nogmaals stopgezet.In de betalingsgeschiedenis die ik via mijn account kan raadplegen merk ik dat er op 15 augustus een terugbetaling zou hebben plaatsgevonden? Nochtans vind ik daar geen enkel spoor van terug en werd wel degelijk 2 maal een bedrag van €9,35 van mijn kredietkaart afgeschreven.Ik wens dan ook graag een onmiddellijke en correct verwerkte annulatie van mijn Pro League maandpas en een terugbetaling van de tweede afschrijving aangezien ik de maandpas reeds op 7 september annuleerde.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform