Dag Samuel,voor een klantendienst heb je wel lef om op deze manier te antwoorden op een fout die jullie hebben begaan. Wanneer ik het abonnement voor mijn dochter heb aangekocht was dit toch mijn eigendom neem ik aan? Of wil je beweren dat er een juridische basis is om een 6 jarig meisje eigenaar te maken van een abonnement waarvan een voogd de betaling heeft uitgevoerd? En aangezien je nu wel kan reageren wanneer dezelfde vraag, die al 3 maanden in je kast ligt stof te vangen, enkel beantwoord wordt wanneer deze via testaankoop komt, heb ik duidelijk het juiste kanaal gekozen. Jullie zijn niet alleen onbeleefd en onbehulpzaam, maar volgens mij en mijn advocaat ook niet wettelijk in orde. In mijn mails heb ik gevraagd voor een oplossing voor de situatie, en hierbij kan ik enkele opties bedenken. Het is alleen bizar hoeveel moeite jullie doen om dit absoluut niet te willen rechtzetten. Voor iemand die niet tussenbeide wil komen in een gezinssituatie, doen jullie enorm veel moeite om de situatie gespannen en ontspoord te houden. Zolang dit niet opgelost is, blijven die spanningen, en dus ook de vraag om dit recht te zetten, komen.- Optie 1 verwijder het rijksregisternr van mijn dochter uit je systeem (dat is volgens mij sowieso al niet GDPR in orde als vereiste onder een bepaalde leeftijd). En bijgevolg vervang de kaart in je systeem door een nieuwe zodat het duplicaat niet meer geldig is. Zo kan mijn ex partner volgende keer gewoon zelf een kaart aankopen- Optie 2 schrap mijn dochter haar abonnement en betaal me deze terug. Dan kan ik een nieuwe laten maken zonder bijgevoegde rijksregisternr, welke ik perfect kan weigeren om in het systeem te laten invoeren. - Optie 3 annuleer het duplicaat en leid je personeel op om deze enkel uit te geven wanneer de eigenaar, met bewijs van eigendom, deze kaart mag uitgeven. Alvast bedankt voor de medewerking en spoedige oplossing,David