Terug

Abonnement opzeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Testaankoop

07/01/2025

Geachte, Sinds 29 december heb ik verschillende verzoeken op het contactformulier naar Test-Aankoop gestuurd om mijn abonnement stop te zetten. Het is nu 7 januari en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Wel is er een veel hoger lidmaatschapsbedrag van mijn rekening afgeschreven, ondanks dat ik het lidmaatschap niet meer wil en ik mijn verzoek om het abonnement op te zeggen voor begin januari heb verstuurd. Kunt u aub mijn abonnement voor Test-Aankoop opzeggen? Mvg, Nora Blaskovits

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: N. B.

08/01/2025

Geachte mevrouw Blaskovits, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: N. B.

09/01/2025

Geachte mevrouw Blaskovits, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen u bedanken voor uw geduld. Je dossier/vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform