Beste ,
Bedankt voor je bericht.
bij nazicht zien we dat er inderdaad een actietarief is voor 36 maanden; Dit abonnement is telefonisch aangemaakt door onze dienst waar alles zeer zeker duidelijk gecommuniceerd werd.
Betreft: Abonnementsnummer A1004231933
Ik stel vast dat je een abonnement bent aangegaan tegen een actietarief van €12,90 per maand. Je kunt van dit tarief genieten omdat jouw abonnement een vaste looptijd heeft van … maanden. Je bent dit abonnement aangegaan op 22-08-2025. Dat betekent dat dit abonnement nog loopt tot 21-08-2028. Vanwege deze vaste looptijd, kan ik jouw abonnement niet vroegtijdig stopzetten. Dit is pas ten vroegste mogelijk vanaf 6 maanden voor de einddatum van uw abonnement.
Ik raad je aan om 1 maand voor de bovenstaande einddatum telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen bekijken wat de mogelijkheden voor jou zijn. Onze excuses voor eventuele verwarring hieromtrent.
Heb je hiernaast nog andere vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice via
s:mijnomgeving.hln.be/klantenservice/contact.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vicky Bellen
Senior Advisor Customer CareMedialaan 1
1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be
Op vr 7 nov 2025 om 12:55 schreef Customer Center Admin Team
customercenter@persgroep.net: