Terug

abonnement opzeggen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

27/10/2025

Beste Ik heb vandaag 2 keer gebeld naar de klantendienst om mijn abonnement te laten opzeggen. Die man aan de telefoon zei ik kan dat niet doen 'ik heb zogezegd voor 3 jaar een abonnement'. Ik heb dit niet gevraagd voor 3 jaar. Ik kan mij dat niet permiteren elke maand +/- 14 euro te betalen voor HLN. Wat kan ik nog meer doen. Kunnen jullie mij helpen. Ik heb dit niet gewild. Alvast bedankt MVG Bianca Bomberna


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform