Beste Jean-Paul,
We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je lang moet wachten aan de telefoon. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Onze excuses voor de soms lange wachttijden. Afhankelijk van de actualiteit kan het inderdaad drukker zijn dan normaal.
Zoals aangegeven in de algemene voorwaarden op onze website en in je welkomstbrief: De stopzetting kan doorgegeven worden via de contactpagina op onze website (onder de oranje knop ‘Contacteer ons’), via een eenvoudige brief of door te bellen naar onze abonnementendienst op het nummer 025423200.
We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt.
Het abonnement wordt beëindigdmet ingang van 01/04/2025.
De bijdrage voor de maand maart werd door onze boekhouding uit je abonnement gehaald. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. De domiciliëring wordt automatisch stopgezet.
Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200 of per mail via onze contactpagina, als je hierover nog vragen hebt. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.