Terug

abonnement opzeggen lukt niet via telefoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Testaankoop

15/07/2021

Beste, Ik heb al verschillende keren geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij Test-Aankoop maar blijf altijd in wachtrij hangen en krijg geen medewerker aan de lijn. Soms - zoals vandaag- wordt de verbinding verbroken na een aantal minuten wachten. Ik wil mijn abonnement vanaf vandaag 15/07/21 opzeggen. Graag bevestiging zodat de betalingen stoppen. Vriendelijke groeten

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. C.

19/07/2021

Beste abonnee,Wij hebben uw bericht, via het klachtenplatform,goed ontvangen.Hierbij bevestigen wij u de stopzetting van uw abonnement, met ingang van 01 augustus 2021.Omdat onzeadressenlijstenop voorhand worden klaar gemaakt, kan het gebeuren dat u nog de magazines voor de maand mei zal ontvangen. Deze mag u gratis behouden.Mocht u hierover nog vragen hebben, twijfel dan niet om onze abonnementendienst te contacteren op het nummer 02 892 37 00. Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform