Terug

Abonnement onterecht stopgezet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

30/10/2023

BesteWe hebben een abonnement op HNL, voor zowel de papieren als webversie.Op 15/10 werd de laatste factuur betaald met ref *** van 38.95 EUR.Vorige week kregen we een brief én mail dat het abonnement stopgezet werd omwille van geen betaling. Telefonisch proberen we jullie dagelijks te bereiken, tevergeefs. We krijgen niemand aan de lijn, zelfs niet na een half uur in wacht!De krant werd ondertussen sinds 24/10 niet meer geleverd in de brievenbus. Graag asap bekijken waarom jullie beweren dat het abonnement niet betaald zou zijn en graag de krant terug leveren (plus de gemiste dagen in verlenging brengen)Dank

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: T. A.

02/11/2023

BesteIn verband met onderstaande klant. We hebben dit dossier doorgezet naaronze financiele dienst . De mededeling die gebeurde door de klant was nietde correcte, we hebben nu de vraag uitgezet om deze betaling op te zoekenen deze te koppelen aan het abonnement.We zullen de klant dadelijk contacteren wanneer we hier de nodige feedbackover hebben ontvangenmvg ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform