Terug

Abonnement Multi-aansluiting 903631485

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Telenet

01/09/2021

Beste Telenet,Ik ben eigenaar/mede-eigenaar op een vakantiedomein en wij ontvangen sinds vele jaren Telenet-TV via een Multi-aansluiting . Hierdoor betalen we jaarlijks 1 bedrag (kabelabonnement en auteursrechten) aan onze syndicus die vervolgende de verdere opvolging doet.Vorig jaar (jul 2020) besliste ik om mijn abonnement te wijzigen en van Whoppa over te stappen naar WIGO. Vervolgens kreeg ik maandenlang de bevestiging dat ik hierdoor DUBBEL kabelabonnement en auteursrechten diende te betalen (1x elke maand aan Telenet + 1x elk jaar aan onze syndicus). Na meerder maanden, en tussenkomst vd Telenet-Winkel, bleek het opeens toch mogelijk om het kabelabonnement/auteursrechten niet dubbel te betalen.Juni 2021 besliste ik om mijn WIGO abonnement aan te passen naar Telenet ONE en ik stel, tot mijn grote verbazing, vast dat er opnieuw bevestigd wordt dat ik vanaf nu opnieuw DUBBEL kabelabonnement/auteursrechten dien te betalen.Een Multi-aansluiting heeft als doel een ‘financieel interessant’ groepstarief, maar door het DUBBEL aanrekenen van het kabelabonnement/auteursrechten wordt dit zelfs duurder dan een privé-abonnement!! Na navraag blijken er meerdere eigenaars dubbel kabelabonnement/auteursrechten te moeten betalen.Aangezien er mij enkel een paar technische constructies voorgesteld werden, (streamz, TV-Box) en deze alsnog duurder zijn dan contractueel voorzien via de multi-aansluiting, zie ik mij genoodzaakt om u via deze weg te contacteren.Alvast bedankt voor uw reactie

Berichten (2)

M. V.

Naar: Telenet

14/09/2021

Beste Telenet,Ik stel vast dat deze klacht (van 01/09) op vandaag (14/09) zonder enige gevolg/reactie blijft van uw kant.Zou het mogelijk zijn dit alsnog even na te kijken aub?Alvast bedankt

Telenet

Naar: M. V.

15/09/2021

Klantennummer: 711990508 Beste mevrouw Van de Wiele, Een antwoord op uw klacht werd naar uw persoonlijk e-mailadres gestuurd. Met vriendelijke groeten, BiancaTelenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform