1. Dinsdag 2 juli: abonnement voor mezelf besteld met smartphone, betaald met mijn eigen rekening en domiciliëring op mijn eigen rekening, is goed verlopen (Argenta screenschot van 9 euro)
2. Maandag 8 juli: abonnement voor mijn vader besteld met smartphone, betaald opnieuw met mijn eigen rekening en domiciliëring op mijn eigen rekening, is NIET goed verlopen (Argenta screenschot van 99 euro)
3. Dinsdag 9 juli Abonnement voor mijn vader opnieuw besteld met smartphone, betaald met onze gemeenschappelijke rekening en domiciliëring op onze gemeenschappelijke rekening, is goed verlopen (ING screenschot van 99 euro)
Het gaat dus over punt 2. Dit gebeurde om 23 h 59 en mogelijks doordat het juist nacht werd dat het misging. En anders doordat ik op dezelfde rekening een domiciliëring zette. Maar het feit is dat het geld van de rekening is gegaan en een maand later heb ik het nog steeds niet terug gezien. Ik ben het beu met Proximus. Enkel bereikbaar via chat die constant ververst, iedere keer andere medewerker dus iedere keer alles opnieuw uitleggen. En vragen steeds opnieuw om klantennummer maar voor die bestelling waarover mijn klacht gaat kreeg ik een foutmelding en is er dus geen bestelling maar geld ging wel van de rekening! Valse beloftes. Zegt iemand via de chat heel droog dat het binnen 2 weken terugkomt automatisch. Niks gezien. Ik wil gewoon mijn geld terug! En dan komen ze nu nog af ook met facturen voor de abonnementen die wel gelukt waren ...
Met standaard model geraakte ik niet verder dus heb dit model gekozen