Terug

Abonnement klopt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. R.

Naar: De Lijn

18/04/2024

Beste mijn zoon ging zijn abonnement verlengen sinds 2018 geniet hij vh stond ook op zijn vorige abonnement zo. De loket bediende doet toch iets fout en rekend 81 aan voor 3 maand ipv 56 voor 1 jaar zo gezien zo gedaan bel ik en ze zouden het oplossen , geen geld terug ontvangen na 3 maanden blijkt het abonnement vervallen, dus ik bel terug dat ik teveel heb betaald dat zun dit moeten recht trekken nog steeds niets in februari mail ik niks gisteren bel ik hij zei ah das nooit behandeld ik stuur het door naar de juiste dienst waarop de dienst dan zegt u had toen maar moeten reageren ik mail mails door telefoons is nogal moeilijk te bewijzen dan reageert hij ik kan niet meer zien of je toen vh had ik mail het attest door waarop staat sinds 2018 dan krijg ik het antwoord het is te laat. Sorry maar de schuld ligt duidelijk bij hem, telkens denkte ook dat in orde is en krijgt hij een boete ik wil een rechtzetting van abonnement voor een jaar

Berichten (1)

Z. R.

Naar: De Lijn

02/05/2024

BesteNogmaals weer geen antwoord van jullie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform