Terug

Abonnement kan niet geannuleerd worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: Basic-Fit

06/12/2021

Beste , mijn vriend heeft een abonnement bij jullie genomen zodat we samen konden fitnessen . Sinds de regering beslist heeft dat er enkel gevaccineerden mogen fitnessen kan mijn vriend niet meer gaan. Nu wou ik zijn abonnement stop zetten maar dat gaat niet tot volgend jaar . Ik vind dat niet kunnen toen hij er eentje nam stond die regel helemaal niet in het contract . Ik vind dan ook dat wij dit moeten kunnen annuleren of moeten wij blijven betalen voor iets waar wij geen gebruik van kunnen maken ?

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: K. N.

09/12/2021

Hi ,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Wij vinden het jammer dat je jouw lidmaatschap bij ons wilt opzeggen vanwege de nieuwe overheidsrichtlijnen.Dit kan ik natuurlijk voor je in gang zetten. Hierbij wordt een normale opzegging in gang gezet zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.Je hebt een lidmaatschap afgesloten bestaande uit een contracuur van minimaal 52 weken. Op grond van je lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: DATUM.Ben je op de hoogte van de mogelijkheid om je lidmaatschap te bevriezen via Mijn Basic-Fit tot 17/12/2021?Tot die tijd heb je nog de mogelijkheid om je coronatoegangsbewijs te bemachtigen.Tijdens de bevriezing zal de automatische incasso wel doorlopen. Het betaalde lidgeld in de freeze-periode zal gecompenseerd worden nadat je lidmaatschap weer automatisch ingeschakeld wordt op 18/12/2021.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,SanaeCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IMWv0s:ref

K. N.

Naar: Basic-Fit

19/12/2021

Dus jullie vinden het normaal dat jullie veranderingen aanbrengen aan een bestaand contract waar er niks van die regel in stond bij ondertekening. Dus mijn vriend betaald nu tot volgend jaar zonder dat hij er binnen mag ? Is dit zelf wel wettelijk ? Mvg

Basic-Fit

Naar: K. N.

24/12/2021

Hi ,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Op dit moment zijn alle abonnementen bevroren door Basic-Fit. Dat betekent dat je nu niks hoeft te betalen.We houden je op de hoogte wat volgtLaat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,JenniferCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IMYm60:refT2410.1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform