Hi ,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Wij vinden het jammer dat je jouw lidmaatschap bij ons wilt opzeggen vanwege de nieuwe overheidsrichtlijnen.Dit kan ik natuurlijk voor je in gang zetten. Hierbij wordt een normale opzegging in gang gezet zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.Je hebt een lidmaatschap afgesloten bestaande uit een contracuur van minimaal 52 weken. Op grond van je lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: DATUM.Ben je op de hoogte van de mogelijkheid om je lidmaatschap te bevriezen via Mijn Basic-Fit tot 17/12/2021?Tot die tijd heb je nog de mogelijkheid om je coronatoegangsbewijs te bemachtigen.Tijdens de bevriezing zal de automatische incasso wel doorlopen. Het betaalde lidgeld in de freeze-periode zal gecompenseerd worden nadat je lidmaatschap weer automatisch ingeschakeld wordt op 18/12/2021.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,SanaeCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IMWv0s:ref