Terug

abonnement HLN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

29/11/2023

Beste,In november 2022 kreeg ik een aanbod van HLN om een abonnement te nemen. Ik ging hier op in om dat de voorwaarden mij ok leken. Er is nooit verteld geweest dat dit over een abonnement over 3 jaar ging dat ik nooit intussen zou kunnen opzeggen. Gezien de tariefwijziging die HLN EENZIJDIG vanaf 1 dec 23 doorvoert wens ik mijn abonnement stop te zetten. Heb hierover lang aan de lijn gehangen met iemand van HLN maar zij beweren dat ik mijn contract op geen enkele manier vervroegd kan stopzetten. Ik ga hier niet mee akkoord gezien zij een prijsstijging doorvoeren.

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: E. M.

01/12/2023

BesteWe kijken dit graag even na, helaas kunnen wij aan de hand van verkregengegevens geen abonnement terugvinden.Kan ons het abonneenummer bezorgd worden en/of het adres waarop de krantgeleverd wordt.Verder kan ik wel meedelen dat elke abonnee bij intekenen van hetabonnement een mail of brief heeft ontvangen. Op deze documentatie wordtverwezen naar de looptijd van het abonnement 12, 24, 36 maanden ofmaandelijks opzegbaar.Indien er op de documentatie staat: 12, 24 of 36 maanden gaat de prijs voordeze abonnee *niet omhoog gaan*. Enkel de tarieven van de losse verkoop(een krant in de winkel) en van de abonnementen zonder vaste looptijdenstijgen.Vriendelijke groetenJessie UrbainSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordejessie.urbain@pergroep.netOp do 30 nov 2023 om 11:10 schreef Stefanie Muyldermans ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform