Terug

Abonnement HLN gewijzigd naar digitaal, nooit iets digitaal kunnen lezen, er wel voor betaald.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

27/11/2023

Beste,Abonnement gewijzigd van papieren en digitale krant naar enkel digitaal. Papieren versie en prijs werd aangepast maar ik kon nooit digitaal de krant lezen. Inloggen lukte niet . Talloze keren gebeld en gemaild. Maandelijks bedrag ging van rekening zonder dat ik 1 krant kon lezen. Uiteindelijk net abonnement opgezegd, via mail terwijl ik normaal moet bellen. Maar bellen lukt dus nooit! Nooit gehoor . Dus ook opdracht bij bank nu geblokkeerd. Ik wil wel de centen van oktober terug want ik had niks krant.Mvg

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: C. C.

01/12/2023

BesteWe kijken dit graag even na.We zien dat het abonnement van mevrouw Cloet intussen reeds beeindigd werden er een creditnota van Eur12.76 (abonnementsgeld oktober) klaar staat ombinnen de 6 weken terugbetaald te worden.Verder zien we dat mevrouw inderdaad meermaals het contactformulier heeftingevuld, maar niet onmiddellijk antwoord op gekregen heeft. Hiervoor onzeoprechte excuses. Het is momenteel een drukke periode bij DPG Mediawaardoor het langer wachten is aan de lijnen, alsook op antwoord via hetcontactformulier.Aangezien het abonnement beeindigd is kunnen we de oorzaak van het digitaleprobleem niet meer achterhalen.Indien er nog verdere vragen zijn, aarzel niet ons te contacteren.Vriendelijke groeten*Jessie Urbain*Senior Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordejessie.urbain@pergroep.net


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform