Terug

abonnement en domiciliëring fitness

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Basic-Fit

04/01/2023

Zonder mijn persoonlijke toestemming heeft Basic Fit Turnhout een domiciliëring gestart van mijn bankrekening. Dit is om het fitness abonnement voor mijn zoon te betalen. Mijn zoon heeft in maart 2022 een levensbedreigende klaplong gehad en het is niet op voorhand bekend wanneer hij hersteld zou zijn. Wij waren niet op de hoogte dat het fitness abonnement tijdelijk stopgezet moest worden. Er zijn nog bedragen aangerekend door Basic Fit, terwijl mijn zoon sinds maart 2022 niet meer naar de fitness is geweest. Sinds deze maand is hij voldoende hersteld om de fitness te hervatten, maar Basic Fit wil nu eerst het verschuldigde bedrag krijgen, anders krijgt mijn zoon geen toegang meer tot de fitness. Ik heb geprobeerd te bemiddelen, omdat mijn zoon een autistisch is en zicht niet mondeling kan uiten. Basic Fit weigert alle communicatie met mij (zijn moeder). Sporten is de enige uitlaadklep voor mijn autistische zoon en het contact met zijn vrienden op de fitness club wordt nu onmogelijk gemaakt door Basic Fit. Basic Fit weigert alle medewerking. Ik heb bovendien een medisch attest van de huisarts met de vermelding dat mijn zoon niet in staat was te sporten van maart tot december 2022.

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: A. B.

04/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10069664 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

A. B.

Naar: Basic-Fit

10/01/2023

Wanneer mogen we een antwoord verwachten op deze klacht ?

Basic-Fit

Naar: A. B.

10/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10099197 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform