LS,
Op 15 juli 2023 en 27 juli 2023 heeft de heer Devisch bestellingen gedaan met een een gekoppeld abonnement.
Vanaf deze datum zijn er betalingen gedaan en zijn de producten naar de heer gezonden. Aangezien wij tot op heden geen opzegging hebben ontvangen, maar er wel een betaling is geweigerd, hebben wij de klant benaderd wat ert moet gebeuren.
Er is op geen enkele wijze door de klant contact met ons opgenomen. Graag zien wij dit alsnog gebeuren.
De website
www.buyforvita.com die de klant vermeld is NIET van ons. Wij hebben daar niets mee van doen.
Dit is onze website :
s:subscribe-checkout.comroduct-category/abonneer-u-op-premium-producten/
Ter informatie is van een deel van de bezorgde bestellingen een lijst toegevoegd. Het abonnement moet dus niet geheel tot de verbazing van de klant zijn. Graag zien wij alsnog dat het geleverd product betaald wordt door de klant en dat deze contact met ons op neemt.
Voorwaarden
Voorafgaand aan de betaling per iDeal/Bancontact bij de eerste bestelling, is men geinformeerd over de actievoorwaarden, algemene voorwaarden en het gekoppelde abonnement. Daarnaast wordt ment schriftelijk geinformeerd middels het kaartje/brief wat bij elke zending bij het product in de enveloppe zit. Onze voorwaarden zijn tevens op de website terug te vinden. Heeft u aanvullende vragen? Neemt u dan contact op met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
ForvitaO'Company
Tel. +31 (0)20 532 0895
Postbus 7997
1008 AD Amsterdam
s:subscribe-checkout.com/algemene-voorwaarden/
s:subscribe-checkout.com/offer-terms-and-conditions/
Op Zo, 27 Okt om 5:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef:
69218:1050154