Terug

Abonnement door aankoop in de winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: BuyForVita.com

27/10/2024

Beste, Ik heb op product gekocht op een site (weet al niet meer welke want het bedrijf dat me contacteert heeft geen webshop https://www.buyforvita.com/) En nu krijg ik een mail dat ze zeggen dat ik door te kopen heb toegezegd op een maandelijks abonnement van mijn aankoop. Ik wil hellemaal geen abonnement, ik heb maar 1x iets gekocht. Maar ik kan het nergens opzeggen. Nu dit heb ik niet gedaan + ik kan nergens het abonnement opzeggen of ergens inloggen hier voor. Het enigste dat ze hebben is een telefoon nr dat naar Cambodia door zou verbinden (zie site). Mijn zoon heeft de domiciliëring van dit bedrijf daarom stop gezet, omdat er geen andere optie was dit te annuleren (er kwamen gewoon pakjes aan met olie in, en het geld ging van de rekening door een ander bedrijf. Wat ik kan samen puzzelen is. "Forvita" laat betaling gaan via "O'company". En verkoopt zijn producten van in Nederland via "CBD Intens". Als ik de bedrijven opzoek zijn er menig mensen die klagen dat deze bedrijven stilzwijgend een abonnement aan u aankoop koppelen. En vervolgens u maandelijks aanrekenen. En het zo goed als onmogelijk maken om dit op te zeggen. In bijlage de brief die ze me hebben gestuurd. Mvg, Christian Devisch

Berichten (1)

BuyForVita.com

Naar: C. D.

28/10/2024

​LS, Op 15 juli 2023 en 27 juli 2023 heeft de heer Devisch bestellingen gedaan met een een gekoppeld abonnement. ​Vanaf deze datum zijn er betalingen gedaan en zijn de producten naar de heer gezonden. Aangezien wij tot op heden geen opzegging hebben ontvangen, maar er wel een betaling is geweigerd, hebben wij de klant benaderd wat ert moet gebeuren. Er is op geen enkele wijze door de klant contact met ons opgenomen. Graag zien wij dit alsnog gebeuren. De website www.buyforvita.com die de klant vermeld is NIET van ons. Wij hebben daar niets mee van doen. Dit is onze website : s:subscribe-checkout.comroduct-category/abonneer-u-op-premium-producten/ Ter informatie is van een deel van de bezorgde bestellingen een lijst toegevoegd. Het abonnement moet dus niet geheel tot de verbazing van de klant zijn. Graag zien wij alsnog dat het geleverd product betaald wordt door de klant en dat deze contact met ons op neemt. Voorwaarden Voorafgaand aan de betaling per iDeal/Bancontact bij de eerste bestelling, is men geinformeerd over de actievoorwaarden, algemene voorwaarden en het gekoppelde abonnement. Daarnaast wordt ment schriftelijk geinformeerd middels het kaartje/brief wat bij elke zending bij het product in de enveloppe zit. Onze voorwaarden zijn tevens op de website terug te vinden. Heeft u aanvullende vragen? Neemt u dan contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, ForvitaO'Company Tel. +31 (0)20 532 0895 Postbus 7997 1008 AD Amsterdam s:subscribe-checkout.com/algemene-voorwaarden/ s:subscribe-checkout.com/offer-terms-and-conditions/ Op Zo, 27 Okt om 5:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 69218:1050154


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform