Terug

Abonnement De Lijn omnipas 12 maanden raakt niet geactiveerd op Mobib kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: De Lijn

05/08/2023

Beste,Sedert 06/07/2023 heb ik van Wolters Kluwer Belgium) een vouchercode (B2BC-XSLA-B6TH-R3TT) ontvangen voor De Lijn Omnipas 12 maanden abonnement.Dit kadert in een flexabonnement dat ik heb ontvangen via derdebetalersregeling via mijn werkgever 'Wolters Kluwer Belgium' voor 120 dagen flexabonnement NMBS inclusief abonnement voor De Lijn omnipas 12 maanden.Alvorens dit kan gebruikt worden, moet de vouchercode voor het abonnement van De Lijn omnipas 12 maanden eerst gekoppeld worden aan een geldige Mobib kaart. Ik heb nog een geldige Mobib kaart tot 11/03/2024 (3086021000004552627), maar het lukt niet om de vouchercode te koppelen aan de geldige Mobib kaart.Om dit in orde te brengen ben ik reeds 3x aan loket geweest van De Lijn en ook gebeld naar de klantendienst van De Lijn, maar tot op heden is reeds meer dan 1 maand van mijn abonnement verlopen en kan ik nog steeds niet op een geldige wijze gebruik maken van het abonnement waar ik recht op heb via derdebetalersregeling via mijn werkgever.Hoe kan dit in orde gebracht worden? Zouden jullie dit eens kunnen nakijken of navragen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform