Beste, ik sloot op 26/1/2020 een nieuw abonnement af voor weight watchers via ITunes. Bedrag: 22,99€. Ik deed dit in het verleden ook al zonder problemen. Echter, wanneer ik me nu aanmeld via de app van ww met mijn gebruikersnaam, krijg ik de melding dat ik geen actief abonnement heb. Ik heb ondertussen al 4 mails gestuurd aan ww, gebeld met hun klantendienst. Die verwezen me naar iTunes maar die kunnen me ook niet verder helpen. Ondertussen sleept dit al een week aan en heb ik nog niet kunnen gebruik maken van de app waar ik wel voor betaald heb. Ww antwoordt heel traag op mijn mails, sturen bovendien foute antwoorden (bv. met een gebruikersnaam die niet aan mij toebehoort). Ik heb alle bewijzen gestuurd via printscreens dat ik een actief abonnement heb. Zij zouden toch iets moeten kunnen doen in hun back office, meer bepaald mijn account moeten her activeren? Wanneer ik trouwens een nieuwe gebruikersnaam aanmaak en me hiermee aanmeld en probeer een ander abonnement te nemen, is de grap dat ik dan de melding krijg dat ik reeds een actief abonnement heb?! Begrijpen wie begrijpen kan... Dankjewel voor jullie tussenkomst