Terug

Abonnement afgezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Proximus

15/05/2024

Beste ik heb alLang mijn abonnement afgezegd en alle toestellen via de post terug gestuurd en ik blijf facturen krijgen terwijl ik deze dienst al maanden niet meer gebruik

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. G.

21/05/2024

Beste,Bij nazicht is uw dossier overgedragen aan legal recovery, u dient zich tot hen te wenden voor dit dossier.Contactgegevens Legal Recovery,Stationsstraat 75/1 - 1861 Wolvertem,026699120, info@legalrecovery.beMvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-15-18.20.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008546822] Ref. [THREAD_ID:1921008546822]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform