Terug

Abonnement afgesloten door minderjarige zoon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

C. H.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

07/07/2025

Beste, in mei kreeg ik een melding in mijn KBC app dat er onvoldoende saldo op de rekening van mijn 12 jarige zoon zijn jongerenrekening stond om een Europese domiciliëring van dpg media uit te voeren. Ik belde onmiddellijk met dpg media om dit abonnement stop te zetten, wat ook gebeurde, en nu krijg ik 24 juni opnieuw deze melding met een nieuw abonneenummer en een nieuw mandaat. Ik belde en mailde al met hun diensten maar mijn zoon moet dit abonnement betalen tem april 2028?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform