Terug

abonnement aangesmeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: eDreams

04/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Beste, Op 17/10/24 boekte ik een vlucht van Antalya naar Amsterdam via https://www.edreams.com/ Mijn vlucht was gepland voor 19/10/24 (eDreams booking reference: 19468678792). Alles was OK tot ik in november een bijkomend bedrag van 89,99€ betaald (gedebiteerd) werd via mijn Mastercard. Dit was zogezegd voor mijn jaarlijks abonnement, waar ik nooit naar gevraagd heb. Kan dit? Ik heb geprobeerd dit abonnement op te zeggen en weet niet of het gelukt is (zeer omslachtig). Kan ik dit abonnementsgeld recupereren? Ik zie dat er al eerdere klachten waren van deze maatschappij. MVG Tony Loosveldt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform