Beste,Ik kreeg een factuur onlangs van een abonnement van Bol. Terwijl ik nooit had gevraagd, toegestemd, aangeduid of goedkeuring heb gegeven hiervoor.Blijkbaar werd er na een klacht van mij in 2017 een abonnement toegevoegd en werd deze stilzwijgend verlengd via domiciliëring. Waar ik dus allemaal niet om had gevraagd of toestemming heb gegeven zelfs voor deze diensten, nog dat dit via domiciliëring mocht! Dit jaar voor het eerst kreeg ik een factuur. Die manueel te betalen is. Ik heb hen meermaals gezegd dat ik deze niet ga betalen met dat ik deze diensten nooit wou nog heb om gevraagd. Maar nu is de factuur volgens hen bij incasso en dus buiten hun handen. Ik wil gewoon dat dit ophoudt, ze hebben onder tussen wel al na enkele chats het abonnement wel stopgezet, maar blijven zeggen dat ik de factuur wel nog moet betalen terwijl ik van deze dienst dit jaar nog geen gebruik heb gemaakt. Ik weet zelfs niet wat die dienst is?! Ik weet niet meer wat te doen om van deze factuur af te geraken. Ik heb het niet breed en elke euro begint te tellen met de tweede baby die onderweg is. Is dit iets waar u mij mee kan helpen?Sorry als het veel tekst is.Ik heb mails en enkele print screen van de conversaties die ik tot nu toe met hun klantendienst via hun app heb gehad.Alvast bedankt voor uw tijd.MvgWouter