Terug

Abonnement 3231544

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

19/07/2023

Beste,op 17/03 betaling op rekening nummer persgroep be58432401505779 met referentie 413/3104/06323.Verlenging abonnement met 12 maandenSinds maandag 10/07 geen mogelijkheid om in te loggen het digitale platform. Steeds melding geen actief abonnement gekoppeld.Wel mail account.Ook de hln app werkt niet.Oeps al ingelogd probeer opnieuw.Telefoneren lukt niet.Telkens in wacht van meer dan 10 min.Heb de verschillende opties geprobeerd .Geen contact mogelijk.Dan maar via klachten formulier.Reeds 4 mails onbeantwoord hoewel de site vermeld dat er binnen de 2 dagen een up date valt te verwachten.Ook reeds 2 maal dpg media ingeschakeld.Wacht nog steeds op oplossingen .Mij geduld raakt stilaan op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform