Terug

Abonement afzeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

K. D.

Naar: Testaankoop

24/06/2025

Ik probeer all weeken mijn Abonement stop te zetten ik weet niet waarom het zo moeilijk is om een abonnement af te zeggen maar het is heel iritant dat ik elke maand meer als 20 euro moet betalen voor iets waar ik niks mee doe ik heb Test-Aankoop nooit gebruikt een toch blijven jullie al mijn geld af pakken ik Will het gewoon stop zeggen maar het is heel moeilijk

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: K. D.

25/06/2025

Beste, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt (of hebt gehad) met het opzeggen van je abonnement. Je kan de stopzetting van je abonnement doorgeven aan de abonnementendienst via de contactpagina op onze website (onder de oranje knop ‘Contacteer ons’), door ons een brief te sturen (Hollandstraat 16 te 1060 Brussel, of door te bellen naar onze abonnementendienst op het nummer 025423200. We hebben de stopzetting van je abonnement nu in orde gebracht. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform