Terug

Abnormale regularisatiekosten en onnodige kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. E.

Naar: Proximus

12/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 12/10/2024 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 62.02 euro Referentienummer :7449094997 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, Ilie Enache

Berichten (2)

I. E.

Naar: Proximus

17/10/2024

Beste Scarlet/Proximus, Tot nu toe betaalden we 43 euro per maand je hebt extra Scarlet Trio toegevoegd, dat is 16,80 euro extra . Dit is schandalig en u maakt uw klanten belachelijk ik gebruik uw tv niet en ik heb geen decoder van u. Corrigeer de fout of overstappen naar een andere provider bij Orange/Telenet julie maken de klanten belachelijk met zulke verzonnen bedragen. Met vriendelijke groeten, Ilie Enache

Bemiddeling door Testaankoop 27 oktober 2024

Proximus

Naar: I. E.

03/12/2024

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat de klacht van ILIE ENACHEover Test-Aankoop hebben verwerkt en dat de klant is geïnformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Expert Customer Service Support Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-17-17.01.27.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013980029]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform