We bestelden de diepvries op 06/01/24 en lieten leveren op 15/01. En vanaf dan krijgen we een heel andere behandeling dan dat we kregen in de winkel en bij vorige leveringen.De diepvries wordt letterlijk binnen neer geploft, tekenen en wegwezen. (Garagepoort van 2 meter breed en hoog is geraakt bij levering…)Als mijn vrouw vraagt of er niet uitgepakt wordt, spreken de leveranciers geen Nederlands meer en de beschadiging van de doos wordt “niet verstaan”.Bij het uitpakken valt op dat de deur zwaar beschadigd is (voor een nieuwe diepvries) en ook het ijzerwerk is geraakt. Hier valt dus ook ineens uit op te maken waarom de leveranciers niet wilden uitpakken en niet konden maken dat ze weg waren. Gevoel bij ons: Dump de schroot en lopen maar. Het is nu ons probleem niet meer.Dezelfde dag stuurde mijn vrouw een mail naar jullie contactcenter gezien telefonisch niet te bereiken.Vanaf 17/01 worden we dan helemaal behandeld als …. We krijgen het aanbod van een bon van 150€ (waarbij we nogmaals in jullie winkel moeten kopen, met weer zo’n service na verkoop?). Vragen we dan een onbeschadigd toestel, moet Mediamarkt, dat ons een kapot toestel levert, ineens de goedkeuring hebben van Bosh om het toestel dat ze zelf beschadigd leveren te vervangen. Daar verlies je mij als klant al helemaal. Onbegrijpelijk.Een week verder, krijg ik een telefoontje van Bosh dat ze iemand gaan langs sturen. Ten vroegste volgende week en ja daarvoor moet ik uiteraard weeral voor thuis zijn.En dan mag ik maar hopen dat het toestel nog wel degelijk functioneert want het heeft nog geen dag gewerkt.Ik wens graag ook nog het volgende mee te geven… Je gaf ons in het begin de mogelijkheid om een bon te accepteren van 150€. We kregen via mail de (geregulariseerde) factuur van Bosh. De rekening bedraagt meer dan 286€. Dus krijg ik nog meer het gevoel dat ik als klant van in het begin met een kluitje in het riet gestuurd wordt.De zeer vriendelijke medewerker van Bosh vroeg zich ook af waarom er zo veel afval achter gebleven was en waarom dit niet mee genomen was. Onze ervaring: barslechte service. U mag je leveranciers bedanken, wij zullen enkel nog hulp komen vragen bij de collega’s in de winkel, maar elders bestellen.