Beste,Heb zonet op datum van 19 september 2019 telefonisch contact opgenomen met De Watergroep omtrent een zeer hoge waterfactuur voor mijn 85-jarige moeder. Zij woont nog alleen in het ouderlijke huis, en heeft een normaal waterverbruik van gemiddeld historisch tussen de 15-25 m³/jaar. Nu de laatste factuur is 138 m³ voor periode van 7/09/2018 tem 9/09/2019. Dit door een laat vastgesteld ondergronds lek, ondertussen hersteld. Bij mijn telefonisch contact kunnen jullie blijkbaar niets doen, zelfs momenteel de voorschotfactuur die nu op 258,03 € gezet is ipv 48€ kan pas aangepast worden na doorgave van nieuwe meterstand vanaf 10 oktober. Wat betreft abnormaal verbruik kunnen ze volgens de telefonist helemaal niets doen volgens de procedure.Mijn moeder woont voorlopig nog alleen en moet rondkomen met een weduwe pensioentje, U begrijpt dat zij geschokt is van deze hoge waterfactuur en volledig van slag is momenteel.Alvast bedankt om mij hierover te willen informeren wat de verdere mogelijkheden zijn.Met vriendelijke groeten,Karel