Terug

abbonnement - proximus pickx

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: Proximus

26/07/2019

wij hebben bij proximus een totaal abonnement waaronder ook TV. Via een App. ( proximus TV)hadden wij reeds enkele jaren ook de mogelijkheid om op onze iPad overal in Europa het proximus TV aanbod te bekijken, dit was in ons abonnement inbegrepen.Onlangs was er vanuit proximus een update van die app die nu proximus pickx noemt.Nu werkt dit niet meer. Na consultatie van proximus blijkt nu dat alle klanten met een iPad waar de IOS versie 12.3 NIET meer kan geupdate worden geen toegang meer zullen hebben tot proximus TV overal.Blijkt volgens sociale media dat hier honderden en misschien wel meer klanten betrokken zijn. Nochtans staat bij de informatie van de app dat de compatibiliteit vereist de 9.0 ios versie of nieuwer voor iPad, iPhone en iPod wat dus niet juist is. Op mijn pad4 staat versie 10.3.3 en het werkt niet. Nieuwere IOS versie wordt op de IPad 4 niet meer ondersteund.Ik heb een klachtenbrief naar proximus gestuurd omdat mijn aanbod verminderd en toch de prijs gelijk zal blijven.Daarenboven zullen wij indien verder van dit onderdeel van het abonnement gebruik te maken eventueel een nieuwe iPad moeten aankopen.Zouden jullie dit even willen bekijken.vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform