Terug

Abbonement opzeggen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

T. D.

Naar: PARSHIP

03/09/2025

Beste, ik vraag om hulp bij een geschil met Parship. Ik heb in februari 2024 een abbonement voor 1 jaar bij hun gekocht. Dit heb ik in december 2024 opgezegd via de app. Hier ligt een probleem, ik heb enkel een "dank u wel" berichtje gekregen via de app, maar geen email ter bevestiging. Nu augustus 2025 valt mij op dat de app nog op mijn gsm staat, ik wil deze verwijderen en mail hun dat zij mijn profiel ook compleet mogen verwijderen. Ik krijg als antwoord dat er geen opzeg gebeurt is, dat ik tot nu toe + 2 maand opzegging moet betalen en dat er direct een incassobureau wordt gecontacteerd (waar ik het bedrag van een voledig jaarabbonement vershuldigd ben + gerechtskosten moet betalen). Ik heb geen mails gekregen ter herinnering voor betalen of dat er iets fout gelopen is, geen waarschuwing, geen aangetekend schrijven... niets. Ik heb hun diensten ook niet kunnen gebruiken, ik veronderstel sinds februari dit jaar. Als ik de app nu open is het enig berichtje wat ik ontvang dat mijn toegang geblokkeerd is en dat ik mijn kosten moet overschrijven (een bedrag dat niet vermeld staat).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform