Terug

Abbonement opgezegd en facturen blijven komen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Telenet

07/08/2023

Beste,Per 1 mei hebben wij ons abbonement bij Telenet opgezegd wegens verhuis. Alles binnengebleven en daarvan ook een bewijs gekregen.Desondanks blijven we facturen krijgen.De klantendienst komt steeds met dezelfde uitleg. Het staat genoteerd in hun systeem dat het fout loopt, maar ze kunnen het niet verhelpen. Als we vragen om dit eens per mail te bevestigen, zodat we meer problemen ivm onbetaalde facturen in de toekomst kunnen vermijden, wordt dit geweigerd! Ook een verantwoordelijke doorverbinden blijkt onmogelijk.Hoe pakken we dit aan, en hoe vermijden we dat we binnen afzienbare tijd tegen een resem zogezegd onbetaalde facturen aankijken?MVGHugo en Mieke van den Kerkhof - van Riel

Berichten (2)

Telenet

Naar: M. V.

10/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=gOxouo1SgU4Uz2XXK2hT3WLVjaZj9NkiwtAB7PGQRwMK%2BrHH7VjEJRxNQujC0FljxQMLRFzSk093DHkNkhfFL6PwnC3ggV

Telenet

Naar: M. V.

10/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=gOxouo1SgU4Uz2XXK2hT3WLVjaZj9NkiwtAB7PGQRwMK%2BrHH7VjEJRxNQujC0FljxQMLRFzSk093DHkNkhfFL6PwnC3ggV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform